تور امارات

سالانه گردشگران ایرانی زیادی برای تفریح و گردش با تور امارات به این ‏کشور زیبا سفر میکنند به همین دلیل قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با این ‏کشور در اختیار کاربران سایت و همچنین گردشگران تور امارات قرار دهیم. امارات یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس می باشد که در سال های ‏اخیر پیشرفت چشمگیری در صنعت گردشگری کرده است به گونه ای که ‏امروزه یکی از کشور های توریستی جهان به شمار می رود. اغلب گردشگران ‏تور امارات مایل اند به شهر دبی این کشور سفر کنند چرا که در این شهر ‏امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری زیادی برای توریست ها در نظر گرفته ‏شده است همچنین شهر ابوظبی نیز یکی از دیگر شهر های توریستی کشور ‏امارات است. اگر قصد سفر با تور امارات را دارید باید بدانید که مردم این کشور اغلب به ‏زبان عربی تکلم می کنند و مسلمان هستند اما گردشگران مشکلی در ‏برقراری ارتباط با مردم امارات نخواهند داشت چرا که آن ها به زبان ‏انگلیسی مسلط هستند.
کشور امارات جاذبه های زیادی را در خود جای داده است که برخی از آن ‏ها عبارتند از برج خلیفه، باشگاه گلف امارات، پیست اسکی دبی، پارک ‏الممرز، اکواریوم دبی، مسجئ شیخ زاید، قصر امارات، پارک آبی یاس، پارک ‏مرکزی مشرف، ساحل کوریش، دهکده میراث، ساحل عمومی سعدیات، ‏پارک آبی وایلد وادی و غیره. همچنین لازم به ذکر است که گردشگران تور امارات می توانند اجناس زیر ‏را از کشور امارات به عنوان سوغاتی خریداری کنند.

 

تور لحظه آخری

  • 5 stars
    نظر از: زكي زاده
    1397/09/27 @ 06:00:42 ب.ظ

    زكي زاده [عضو] 

    درود
    یلداتون مهدوی

    دعوتید

    نگاه مهرشید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.